crm for small businesses

POZNAJ JACKA.



Jacek jest normalnym facetem. Zdaje on sobie sprawę, że bez budowania dobrych relacji z klientami, zostanie z tyłu. Czy Jacek wie z kim i kiedy powienien się skontaktować? I co powiedzieć, gdy to zrobi? Z nCRM odpowiedź na oba te pytania to: tak.




6:30

NCRM KAŻDEGO DNIA. BĄDŹ EFEKTYWNY.

Rano, nCRM wita Jacka przedstawiając mu kilka propozycji interakcji oraz informacje o zbliżających się urodzinach. Garść przypomnień "Stay in Touch" nadaje priorytet najważniejszym rzeczom do zrobienia. Okno "Deals" pokazuje w których miejscach Jacek jest zaanagażowany. Jego kalendarz jest dzisiaj niemal całkowicie zapełniony, ale na szczęście ma małe okienko koło południa, aby wyjść na obiad.

Today's Top 3

Top-Ranked Engagement Opportunities

To-Do Today

Upcoming Deals

Other Engagement Opportunities




11:30

crm online

POZNAJCIE MARKA. JACEK WŁAŚNIE GO ZNALAZŁ.

Marek dodaje regularnie posty na temat, który Jacek monitoruje z narzędziem "Saved Search". Jacek decyduje się, aby na moment wejść w buty Marka. nCRM sprawia, że jest to proste. Jak się okazuje, Jacek i Marek mają wspólne tematy do rozmowy. nCRM wychwyciło Marka jako potencjalnie ważny kontakt dla Jacka.




11:33

MIEJ WSZYSTKO POD KONTROLĄ.

Jacek w HootSuite otrzymuje tweeta od Marka na temat zbliżającej się konferencji. Klikając w widżet "Nimble Contact", Jacek dodaje nowe zadanie, aby wysłać inspirujący dla Marka artykuł. Tego samego popołudnia, Jacek otrzyma przypomnienie o artykule dla Marka. W rezultacie, Marek odpowiada i dziękuje korzystając z poczty elektronicznej w obrębie nCRM. Chwilę później Jacek zawiera z Markiem umowę.



crm social media



NASTĘPNY
TYDZIEŃ

UDOSTĘPNIANIE JEST WAŻNE. JACEK ZYSKUJE ZAUFANIE.

Jacek dzieli się z Markiem opiniami i wynikami badań w danej branży. nCRM pokazuje Jackowi, że Marek udostępnił jego tweet i sugeruje odpowiedź. Jacek wykorzystuje okazję aby skontaktować się z Markiem i umówić się na wstępną rozmowę przed konferencją.

social networking



W CIĄGU
DWÓCH TYGODNI...

DWA TYGODNIE PÓŹNIEJ —JACEK MA NOWEGO KLIENTA!

W końcu, Jacek i Marek poznają się osobiście nie konferencji. W trakcie obiadu znajdują wspólny temat do rozmów. Jacek ma nowego klineta!




Jeśli poszukujesz nowoczesnego sposobu budowania relacji z Klientami, docenisz nCRM!



O nas

Zależy nam na propagowaniu idei współpracy w świecie biznesu. Pamiętajmy, że to my i nasze firmy tworzą w dużej mierze Polską gospodarkę, a dzięki zmianie mentalności społeczeństwa z nastawieniem na współpracę, otwarciem na znajomości i wartości w biznesie każdy będzie mógł osiągnąć sukces.

Partner Nimble

Social CRM

facebook

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera!




Joomla Extensions powered by Joobi