+48 730 933 484 kontakt@ncrm.pl
Social Media CRM

Zobacz jak nCRM dla Ciebie pracuje



ZARZĄDZENIE KONTAKTAMI O JAKIM MARZYSZZarządzanie kontaktami w nCRM to przede wszystkim pojedynczy widok Twoich przeszłych, bieżących i przyszłych interakcji z klientami.




Zarządzanie kontaktami zdefiniowane na nowo.


Dlaczego nCRM kładzie taki nacisk na pojedynczy widok? Uważamy, że w zarządzaniu kontaktami nie chodzi wyłącznie o kontakty... Chodzi o relacje. Naszym priorytetem jest ożywienie kontaktów - z niepozornego nazwiska w rubryce w rozbudowany i obfity w szczegóły profil.
Gdy informacje o kontaktach są rozrzucone w wielu miejscach, zbieranie i zarządzanie nimi jest czasochłonne i kłopotliwe. Nikt chyba nie lubi przełączania dziesiątek zakładek w przeglądarkach, aby znaleźć informacje. Ten rodzaj "fragmentacji kontaktów" jest całkowicie nieproduktywny.


Przede wszystkim powinieneś znać swoje kontakty. Znając je lepiej i komunikując się z nimi w szczery sposób, zyskujesz zaufanie. Dlatego pomocne są informacje na temat tego kiedy ostatnio rozmawiałeś z nimi, czy też kiedy jesteś umówiony z nimi na spotkanie. Cenna jest także wiedza o czym rozmawiają one w sieciach społecznościowych, ponieważ dzięki niej, będziesz mógł wkroczyć w odpowiedniej chwili ze swoją ofertą.


Sercem "Contact Management Software" w nCRM jest "Contact Record", gdzie każdy kontakt jest opisany w szczegółowy sposób.


Co takiego jest w "Contact Record" nCRM? Z nami zarządzanie kontaktami to nie tylko standardowe wpisy w stylu książki telefonicznej.


Oczywiście nCRM z łatwością importuje wszystkie podstawowe dane kontaktowe z Outlooka, Gmaila, Yahoo, Facebooka, Linkedln, Skype'a, Google+, telefonu, emaila i innych. Jednak nCRM to dużo więcej. Rozwiązanie zarządzania kontaktami w nCRM jest o poziom wyżej. Zyskujesz precyzyjne informacje na temat osób z Twojej sieci, dzięki czemu możesz zacieśniać relacje z klientami i prowadzić bardziej dochodowe kampanie.



Baza Kontaktów nCRM pozawala Ci się skupić na tym, co istotne.


  • nCRM zapisuje kompletną historię Twojej relacji z kontaktami.
  • Działaj i wysyłaj wiadomości z nCRM lub bez: używaj Gmaila, Outlooka albo widżetów Hootsuite.
  • nCRM pozwala Ci pozostać dobrze zorganizowanym. Ustawiaj przypomnienia i używaj systemu gwiazdek Oznacz jako Ważne aby wyróżnić kluczowe rozmowy. Z nCRM wszystko działa jak w zegarku.
  • nCRM analizuje wspólne zainteresowania (tematy, słowa kluczowe), aby powiedzieć Ci dlaczego dany kontakt jest dla Ciebie ważny.
  • Z nCRM możesz oznaczać grupy tagami oraz zapisywać wyszukiwania
  • Filtruj i organizuj kontakty z którymi ostatnio się komunikowałeś.
  • System zarządzania kontaktami nastawiony jest na media społecznościowe. Dzięki śledzeniu aktywności kontaktów w sieciach społecznościowych, wiesz więcej i możesz zadziałać szybciej.
  • nCRM pomaga Ci zbudować trwałe relacje, dzięki dostarczeniu informacji na temat wspólnych zainteresowań.



NARESZCIE. JEDNA SKRZYNKA ODBIORCZA.Our inbox is geared to your workflow.

Social Networking CRM

Nasza skrzynka odbiorcza pozwala pracować wydajniej.

Nigdy nie przegapisz emaila, komentarza, zaproszenia lub wiadomości na Twitterze. Gdy tylko ktoś z Twojej społczeności mówi do Ciebie lub o Tobie, jego wiadomości są przechwytywane przez nasz system monitoringu i dostarczane do skrzynki odbiorczej.

  • Sortuj wiadomości względem kanałów lub wyświetlaj wszystkie na raz.
  • Miej dostęp do wiadomości z poziomu Gmaila lub Outlooka dzięki widżetom.
  • Sprawdzaj wiadomości i działaj jak najszybciej. Emaile, posty na Google+ lub Facebooku - wszystko w jednej skrzynce. Chcesz odpowiedzieć na tweeta? Zrób to prosto z naszej skrzynki.
  • Obok każdej wiadomości znajduje się informacja czy jej nadawca jest istotny dla Ciebie i Twojego biznesu, czy nie.
  • Planuj zadania i wydarzenia. Odpowiadaj na wiadomości. Nie marnuj więcej okazji.



WGLĄD DO KONTAKTÓW GDZIE TYLKO CHCESZ, KIEDY TYLKO CHCESZ.nCRM jest platformą napędzaną przez kontekst. Naszym nadrzędnym celem jest dostarczenie Ci informacji, które są istotne dla Ciebie i Twojego biznesu.

nCRM pozwala Ci wychwycić informacje, które są istotne dla Ciebie i są kluczowe do budowania autentycznych i głębszych relacji.

Sposób działania naszego produktu, jest skupiony na prezentowaniu wyłącznie istotnych informacji, które możesz wykorzystać w budowaniu relacji biznesowych.

nCRM dostarcza Ci najbardziej istotnych informacji o Twoich kontaktach, dzięki czemu możesz zaplanować swoje działania tak, żeby zyskać jak najwięcej. Mówimy Ci z kim powinieneś pozostać w kontakcie i dlaczego jest on ważny, a także kiedy nawiązać kontakt. Chcemy, abyś posiadał wiedzę, dzięki której dotrzesz pewnie do właściwego celu. Krótko mówiąc, oddzielamy to co ważne od pozostałych, nieistotnych informacji.

Social CRM



Nasz system reguł uczy się od Ciebie.


Sercem nCRM jest inteligentny system reguł. Mówisz nam co jest dla Ciebie ważne, a system reguł wyciąga wnioski. Nasz algorytm został zaprojektowany, aby uczyć się z Twoich zachowań. To jest prawdziwa siła nCRM - koncentrujemy się na tym co jest ważne dla Ciebie. Analizujemy Twoją sieć kontaktów i dajemy Ci więcej niż Ty dałeś nam. Wszystko działa automatycznie - każdego razu gdy otwierasz nCRM.

Intensywnie pracujący system reguł pokazuje Ci z kim, dlaczego i kiedy powinieneś budować relacje. Czy masz jakieś zbliżające się spotkanie lub zadanie do wykonania? Czy byłeś niedostępny? Czy są jakieś okazje, które mogłeś przegapić? Nie zgaduj więcej! nCRM wie co jest dla Ciebie ważne, ponieważ jest inteligentną platformą zarządzania relacjami, która uczy się z Twojego dotychczasowego zachowania.




Jeszcze więcej funkcjonalności


Social Media CRM

Strona "Today Page" oraz "Today’s Top 3".

"Today Page" to miejsce, gdzie możesz natychmiast korzystać z informacji dostarczanych przez nCRM każdego dnia.

To tutaj znajduje się "ToDo List" (lista rzeczy do zrobienia), "Engagement Opportunities" (okazje do interakcji), "Deals" (umowy) i Milestones (ważne wydarzenia). nCRM wychwytuje tylko to co ważne - nie trać więcej czasu na przeszukiwanie sieci społecznościowych. Przy każdym logowaniu, wyszukujemy dla Ciebie trzy kontakty, które są istotne dla Ciebie ze względu na słowa kluczowe. Możesz oznaczać kontakt jako ważny, przypiąć do niego przypomnienie lub oznaczyć jako nieistotny. Możesz to zrobić dla każdego z Twoich kontaktów!



“Last Contacted”: Inteligentne Archiwum Twoich Interakcji.

Funkcja wyszukiwania w nCRM jest zaprojektowana tak, aby móc wyszukać dokładne frazy w każdej grupie (podobnie do Google) lub dowolne słowo kluczowe. Można sortować wyniki wyszukiwania m.in. względem czasu nawiązania ostatniego kontaktu.

Możesz łatwo zobaczyć z kim nie byłeś w kontakcie przez określony czas. nCRM automatycznie zapisuje wszystkie Twoje rozmowy, tworząc inteligentne archiwum wszystkich interakcji, dzięki czemu jesteś zawsze dobrze poinformowany.

small business crm


small business networking

Dzięki zakładce “Signals” nie przegapisz już niczego.

Nowa zakładka "Signals" pokazuje powiadomienia ze wszystkich sieci społecznościowych i automatyzuje przypomnienia kontaktów, które są ważne dla Ciebie, abyś mógł zadziałać natychmiast. Zbierając powiadomienia z Twittera, Linkedln i Facebooka takie jak zaproszenia, lajki czy też udostępniania w jednym miejscu, budowanie relacji staje się dużo prostsze.




BĄDŹ EFEKTYWNY W CIĄGU DNIA DZIĘKI NCRM.Plan na dzień: Przed Twoimi oczami.

Wszystkie rodzaje aktywności, zadania, zdarzenia na jednym ekranie.

Miej dostęp do wszystkich zadań, zdarzeń i kalendarzy klikając w zakładkę "Activities". nCRM zsynchronizuje Twój kalendarz z Google Calendar i innymi kalendarzami firm trzecich, które się z nim łączą. Po jednorazowej konfiguracji, wszystkie kalendarze będą synchronizowane po zalogowaniu.

Używanie zakładki "Activities":

  • Przypisz zadanie sobie lub dowolnej osobie z Twojego zespołu.
  • To Ty wybierasz sposób wyświetlania - lista lub kalendarz.
  • Ustawiaj przypomnienia.
  • Podglądaj kalendarze członków zespołu i ich listy rzeczy do zrobienia.

nCRM pozwala Ci efektywnie pracować i czyni z tego nawyk.

business network international



NCRM JEST RESPONSYWNYM SYSTEMEM NASŁUCHIWANIA SIECI SPOŁECZNOŚCIOWYCH.Monitorowanie aktywności kontaktów w sieciach społecznościowych jest tak samo ważne jak czytanie e-maili od nich. Wiesz z kim masz się skontaktować dzisiaj? I co masz mu powiedzieć? Z nCRM odpowiedź to tak i tak.

business networking

W biznesie jest jak w życiu - sukces osiągają Ci, którzy są dobrze poinformowani..

nCRM zbiera w jednym miejscu wszystkie rozmowy Twoich kontaktów na Facebooku, Linkedln, Twitterze itd. Teraz możesz podglądać te rozmowy i wkraczać natychmiast. Zbudujesz głębsze relacje, dzięki przekrojowemu profilowi Twojego kontaktu, zbudowanego na podstawie jego aktywności w sieciach społecznościowych.

Korzystaj z bezpośredniego dostępu do kanałów społecznościowych oferowanego przez nCRM, aby znaleźć istotnych dla Twojego biznesu ludzi, firmy i tematy.

Z wszystkimi najnowszymi rozmowami na jednym ekranie, możesz łatwo monitorować i wyszukiwać słowa kluczowe, znajdując to, co ważne dla Twojej firmy. Zapisuj swoje wyszukiwania, a przy następnej okazji, nCRM automatycznie wyświetli interesujące Cię informacje.

Dodaj nowe kontakty do nCRM bez zająknięcia.

Gdy tylko ustalisz, które kontakty są dla Ciebie ważne, możesz je jednym kliknięciem zaimportować do nCRM.

Zakładka "Signals" umożliwia filtrowanie tego, co jest najważniejsze dla Ciebie względem sieci społecznościowych.

Zawsze wiesz, kiedy ktoś mówi o Tobie, śledzi Cię lub wykonuje inny rodzaj aktywności, która Cię dotyczy. Z zakładką "Signals", dotrą do Ciebie wyłącznie te informacje, które są godne Twojej cennej uwagi.




Funkcjonalność w zakresie marketingu i sprzedaży: Najkrótsza droga aby zamienić relacje na rezultaty.Świat szybko poznaje moc (i konieczność) social sellingu. Sprzedaż w sieciach społecznościowych wymaga dobrych narzędzi, które umożliwią osiągnięcie celów marketingowych. Takim narzędziem jest nCRM. Nasza platforma dostosowuje się do Ciebie, Twoich narzędzi i Twoich planów.

Powiększ możliwości i spersonalizuj nCRM z narzędziami, których używasz.

Używając dodatków umożliwiających integrację nCRM z oprogramowaniem firm trzecich, możesz łatwo importować leady, sprzedawać i analizować wpływ Twoich poczynań od samego początku do finalizacji transakcji. Co więcej, możesz wykorzystać nCRM do optymalizacji Twojego przepływu pracy. Pozwoli to na większą elastyczność w pozyskiwaniu danych klienta z systemu księgowości, wysyłaniu maili zbiorowych za pomocą różnych narzędzi, czy też dokładniejszym śledzeniu influencerów. nCRM wspiera setki aplikacji.

Dodatkowe pola dla każdego leadu, prospektu lub klienta..

Pozyskaj ważne informacje kontaktowe oraz dane o sprzedaży wykorzystując dodatkowe pola. Wyszukuj względem tych kryteriów kluczowe dla Ciebie transakcje.

social crm applications


crm and social media

Śledź swoje transakcje.

Narzędzie automatyzujące sprzedaż pozwoli Twojej firmie śledzić wszystkie okazje do zrobienia biznesu. Połącz członków swojego zespołu z nCRM i śledź swoje leady oraz przewiduj zysk.

Bądź zawsze przygotowany.

Social selling jest czymś całkiem nowym. Na szczęście, dzięki nCRM będziesz w stanie podjąć działania, jakich oczekują od Ciebie klienci. Podejmuj kontakt wtedy kiedy trzeba, dostrzegaj kluczowe wydarzenia i oferuj swoją pomoc. nCRM dostarcza Ci kompleksową historię Twoich interakcji. Możesz łatwo wychwycić dobre okazje i włączyć się do rozmowy w naturalny sposób..






nCRM jest na każdą kieszeń. Wypróbuj nas!



O nas

Zależy nam na propagowaniu idei współpracy w świecie biznesu. Pamiętajmy, że to my i nasze firmy tworzą w dużej mierze Polską gospodarkę, a dzięki zmianie mentalności społeczeństwa z nastawieniem na współpracę, otwarciem na znajomości i wartości w biznesie każdy będzie mógł osiągnąć sukces.

Partner Nimble

Social CRM

facebook

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera!




Joomla Extensions powered by Joobi